In u disignu di un interruttore di trasferimentu di energia duale, u più impurtante hè u modulu di cuntrollu di corrente (TCM), perchè u currente ùn hè micca abbastanza forte per risponde à tutti i requisiti.
À l'estremità di l'ingressu è di l'output, ci hè una resistenza chì a funzione hè di limità u currente à un intervallu specificu.Questa resistenza hè generalmente chjamata resistenza limitante di corrente (LOR) o unità di limitazione di corrente (LOC) o unità di limitazione di corrente (LU), è hè aduprata per cuntrullà u currente di output.
Un interruttore tipicu di trasferimentu di energia duale hà duie alimentazione.
Unu hè u tubu di output, chì cuntrola l'on-off di un MOSFET, è l'altru hè u tubu di input, chì cuntrolla l'altru transistor in u statu off-off.
Un circuitu di limitazione di corrente hè necessariu per fà i dui tubi aperti è chjusi simultaneamente è per permette à u MOSFET di operare sottu à u puntu off break.
Questu hè u principiu di basa è l'applicazione di u switch duale di trasferimentu di putenza.
In l'applicazione pratica, duvemu attente à u so ambiente di travagliu è i bisogni, cum'è a temperatura di travagliu, a carica, u livellu di tensione, a frequenza è altri paràmetri rispondenu à i bisogni di u disignu.
Prima, quandu avemu aduprà l'interruttore di doppia putenza, duvemu attente à a dimensione di a carica per sceglie u currente.
À u listessu tempu, se a carica hè una grande corrente, allora hè necessariu di sceglie u currente apprupriatu per risponde à i bisogni di u grande currente.
In generale, in u voltage input hè uguali à u voltage output è a resistenza di carica, u più grande a carica, u più grande u currenti currispundenti.
Per certi prudutti elettronichi di putenza relativamente chjuca, cum'è i telefoni cellulari, u cunsumu di energia deve esse cunsideratu è a bateria ùn deve esse usata troppu grande.
Dui, per una carica relativamente chjuca, cum'è a bateria di u telefuninu (caricamentu), l'ospitu di l'urdinatore (furnitu di energia) cusì piccula carica, s'ellu hè una carica di telefuninu mobile, duvemu cunsiderà l'scelta di u currente adattatu senza affettà u travagliu normale di a bateria. .
S'ellu hè una putenza di l'ospite di l'urdinatore, in a scelta di u tempu per cunsiderà a putenza nominale di l'ospite.
Questu hà da fà cù a nostra capacità di bateria.
Perchè u currente hè grande, cusì a perdita attuale hè grande, a putenza di output serà ridutta in cunseguenza;À u listessu tempu, una corrente di output più grande significa ancu più calore, esigenze di energia più altu è costi di u sistema aumentati.
Dunque, in a scelta di un interruttore di doppia putenza, deve cunsiderà u currente, a frequenza di commutazione, a tensione di input è altri fattori.
Trè, per una grande carica, cum'è a scheda madre di l'urdinatore, a carta grafica, u CPU tali equipaghji di output d'alta putenza, in modu di assicurà chì l'equipaggiu in un longu prucessu di alimentazione ininterrotta per cuntinuà à travaglià, hè cunsigliatu di sceglie u adattatu. currente;
Quandu u putere di l'equipaggiu ùn hè micca grande, pudete aduprà una piccula corrente di output, chì ùn solu ùn assicura a stabilità di u circuitu in un longu tempu di alimentazione cuntinuu, ma ancu riduce l'impattu nantu à i cumpunenti di output.
Se u disignu ùn cunsiderà micca u sistema in l'ambiente di alimentazione ininterrotta per travaglià in modu normale è bisognu di operazione frequente, pudete sceglie un interruttore di corrente duale più grande.
Quandu utilizate interruttori duali, assicuratevi di attentu à i seguenti punti:
1. Dual power switch hè megliu aduprà un mudellu di prutezzione di temperatura;2. Assicurà chì u voltage hè sempre in a gamma sicura durante l'usu;3. Pruvate à aduprà grande currenti doppia putenza interruttore, pò migliurà u rendiment stabilità circuit;4. In u disignu, pruvate à cunsiderà l'alimentazione cuntinuu à longu andà è a dumanda cuntinuu di l'alimentazione per a carica di output, è cunsiderà a so stabilità.
Quattru, Se avemu bisognu di furnisce l'energia à l'equipaggiu o altre carichi grossi:
· Quandu sò necessarii dui alimentazione, una doppia alimentazione cù u currente trà e duie alimentazione essendu 1,5 volte u valore nominale, o currente nominale essendu 100A, o currente nominale essendu 2 volte deve esse sceltu.
· L'alimentazione elettrica cù un fattore d'alta putenza è una resistenza di carica bassa deve esse scelta quandu un grande currente deve esse furnitu.
· Se avemu bisognu di alimentà qualchì equipamentu, duvemu aduprà una fonte d'energia duale.
Cinque, se ùn avemu micca esigenze strette nantu à u statu di travagliu di l'equipaggiu.
Sì i bisogni di u dispusitivu sò assai bassu, cum'è <50A currente, <1A putenza di output.
In ordine per evitari overload (cum'è troppu altu), in generale, quandu u putere di pruduzzioni hè assai picculu, ùn pò aduprà grande currenti o voltage.
Pudemu solu usà un interruttore duale di putenza è una resistenza di limitazione di corrente cù una corrente nominale relativamente alta per risponde à i requisiti.
Se a corrente nominale hè relativamente chjuca, pudete aduprà una grande corrente di l'interruttore di doppia putenza.